Täsmäkoulutusta B2B-myyntiin yli 25 vuoden kokemuksella!

Referenssit ja suosittelijat

tekstiilikalustepesupalvelu_referenssit.jpg

TKP Tekstiilikalustepesu Oy

Tarjoaa julkisten tilojen tekstiilipintaisten kalusteiden ja mattojen pesuja sekä teflonkäsittelyjä eteläpohjalaisella asenteella ja ammattitaidolla.

”Myynti on iso arkeamme ja siihen on hyvä välillä syventyä ammattimiehen opastuksella, jotta pystymme kehittämään toimintaamme paremmaksi.

Haimme uusia työkaluja uusasiakashankintaan puhelimella, sekä kaupan päättämiseen. Samalla halusimme myös päivittää markkinointistrategiamme yleisellä tasolla kuten näkymisemme sosiaalisessa mediassa ja kotisivuillamme.

Saimme Mikalta kahden päivän koulutuspaketissa hyvät edellytykset kehittää toimintaamme ja hyviä uusia käytännön keinoja, joita olemme voineet ottaa heti käyttöömme päivittäisessä tekemisessämme”

Suosittelemme vahvasti tätä myynninkoulutusta myös muille!

Terveisin
TKP Tekstiilikalustepesu Oy
Jere ja Juha-Matti

myynninkoulutus-fi-referenssit-jumbo-digital.jpg

Mauri Lehojärvi
CEO, Jumbo Digital Oy

”Olen tehnyt töitä Mikan kanssa myynnin parissa viimeiset 25 vuotta. Olen oppinut tuntemaan hänet tavoitteellisena ja tehokkaana myynnin ammattilaisena. Myyntikoulutuksessa Mika hyödyntää omaa pitkää kokemustaan myynnin ammattilaisena huomioiden koulutettavan oman persoonan lähtökohtana myynnin kehittämiselle. Hän on ihmisläheinen tarkka havainnoitsija, joka auttaa myynnin ammattilaisia tai alalle aikovia myynnin saloihin. Suosittelen Mikaa.”

Best Regards

Mauri Lehojärvi